ZMIANA ADRESU FORUM !!! AKTUALNY ADRES: WWW.WWW.AIRSOFTPOLSKA.CBA.PL
NOWY VORTAL: WWW.AIRSOFTPOLSKA.CBA.PL
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum ZMIANA ADRESU FORUM !!! AKTUALNY ADRES: WWW.WWW.AIRSOFTPOLSKA.CBA.PL Strona Główna
->
Scenariusze
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólne
----------------
Regulamin
Publiczne
Spotkania
Sprzęt
Broń
Scenariusze
Zdjęcia ze spotkań
Miejscówki
Tylko GWT
----------------
Pomysly
Wypady w teren
Najważniejsze sprawy
Materiały dla GWT
Ankiety (wazne)
Survival
----------------
pomysly
Ekwipunek
Schronienie
Leśna kuchnia
Zrób to sam
Inne
----------------
Handel
Wolne rozmowy
Linki
Pirotechnika
Ogórowo... dział birsa :P
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Jad2ia
Wysłany: Nie 22:15, 18 Lut 2007
Temat postu:
Mi sie podoba:) idealne na szczodre=] i na duza ilosc osob
besol
Wysłany: Nie 21:36, 18 Lut 2007
Temat postu: Strefa zrzutu
Nazwa:
Strefa Zrzutu
autor:
RODEWICZ
Liczba osób: od 10 w górę
Strony Konfliktu: strona atakująca(silniejsza, liczebniejsza), strona broniąca się(słabsza, mniej liczebna)
Teren: Duży(długi)
Strefy zrzutu(respawny): nie mniej niż 2(najlepiej 5-10)
Ograniczenie czasowe: nie większe niż to potrzebne
Opis ogólny:
Strona atakująca ma za zadanie przejąć wszystkie najważniejsze strefy zrzutu poczynając od pierwszej a kończąc na przedostatniej. Każdy strategiczny punkt, jakim jest strefa zrzutu, pozwala obu stronom na desant poszczególnych jednostek zasilających ich szeregi. Preferowane są strefy zrzutu będące najbliżej lini frontu. Strona broniąca się ma za zadanie utrzymać w jak najdłuższym czasie wszystkie strefy.
Zasady:
- Strefy zrzutu numerowane są kolejno: 1,2,...,n.
- Strefy zrzutu muszą być odpowiednio oznakowane.
- Członkowie strony atakującej mogą odradzać się jedynie w tej strefie zrzutu, która znajduje się najbliżej lini frontu oraz jest w chwili obecnej w jej posiadaniu.
- Zakłada się, że linia frontu przebiega między strefą zrzutu k należącą (już) do strony atakującej a strefą k+1 należącą (jeszcze) do strony broniącej się.
- Strefę zrzutu uznaje się za zdobytą, jeśli w jej obszarze jednocześnie znajdą się conajmniej dwie jednostki strony atakującej.
- Stronie broniącej nie wolno zdobywać ani odbijać żadnej strefy będącej w posiadaniu strony atakującej.
- Zdobycie kolejnej strefy przez stronę atakującą sygnalizowane jest wyraźnym ustalonym wcześniej znakiem tak, aby możliwie wszystkie uczestniczące w rozgrywce osoby zostały poinformowane o zaistaniałym fakcie.
- Zdobycie strefy k przez stronę atakującą determinuje konieczność odradzania się członków strony broniącej się w strefie k+2.
- Wszystcy martwi członkowie strony atakującej stają się żywi w momencie zdobycia przez ich towarzyszy kolejnej strefy zrzutu.
- Rozgrywka kończy się wygraną strony atakującej po zdobyciu przez nią przedostatniej strefy zrzutu przed upłynięciem ustalonego wcześniej czasu.
- Rozgrywka kończy się wygraną strony broniącej się po upłynięciu ustalonego wcześniej czasu.
....................................................................................................
....................................................................................................
Przykładowo jeśli strona atakująca zdobędzie strefę zrzutu 2 i zasygnalizuje zaistnienie tego faktu, to:
1. Od tego momentu wszystkie jednostki strony broniącej się nie mogą już odradzać w strefie zrzutu 3(w szczególności jednostki martwe idące do strefu 3)-muszą kierować się do strefy 4 w celu powrócenia do gry.
2. Od tego momentu wszystkie jednostki strony atakującej mogą odradzać się w strefie 2.
3. W tym momencie wszystkie martwe jednosti strony atakującej, zarówno te które pozostają w strefie 1 jak i te do niej zmierzające, powracają do gry.
...................................................................................................
Dodatkowo:
- Osoby wyeliminowane powinny wyciągnąć coś czerwonego i przyczepić sobie to w możliwie najbardziej widocznym miejscu na ciele oznaczając tym samym swoją śmierć na polu walki. Można też ewentualnie podnieść ręce do góry wraz z repliką, jednak w takim wypadku niech nikt się nie dziwi, jeśli dostanie serią po plecach.
- Osoba czekająca na respawnie może powrócić do gry, jeśli po niej do tego respawna przyjdą dwie inne martwe osoby.
...................................................................................................
Do scenariusza przydałyby się 4 race + 1 na wszelki wypadek. Myśle, że taki akcent środków pirotechnicznych zdecydowanie polepszyłby klimat całego spotkania. Na chwilę obecną nie wiem jak duże byłyby koszta zakupu takiego "akcentu" jednak uważam że nie wyniosło by to więcej niż 30 zł. Ponieważ przewiduję pojawienie się na strzelance grupy conajmniej 30 osobowej, to z prostego rachubku wynika, że fajnie i milo byłoby gdyby każdy zrzucił się po tej symbolicznej złotówce. To niewiele a radość z otrzymanych korzyści jest niewspómiernie większa.
....................................................................................................
Szczgóły dotyczące limitu czasowego oraz sygnalizacji zdobycia strefy będą podane na miejscu.
Pytania a także sugestie prosze kierować pod nr gg: 9006135.
Dziękuję za uwagę i serdecznie zapraszam na strzelankę
...................................................................................
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin